poniedziałek, 1 grudnia 2014

Na placu zabaw

No nieźle, noc się skończyła, coś by radzimy zrobić.


Zapakowałam do torby pięć książeczek, Duśka wzięła w rękę ulubionego (akurat tego dnia ulubionego, gdyż jako że to się zmienia jakim sposobem w kalejdoskopie) pluszaka, no lub w drogę. Zazwyczaj to mama zabiera chore dziecko do lekarza, ale u mnie zawsze coś musi być inaczej niż standardowo. To Duśka zabiera mnie.


A ja?Następny rentgen, kolejna zagadka stomatologiczna. Ale ze mną to zawsze tak, im bardziej nietypowy przypadek takim dodatkowe prawdopodobieństwo, że to mnie się przytrafi. Tak do końca to nie wiadomo, który ząb bądź czy w pierwszej kolejności ząb powoduje, ze boli Organizacja wesela – jak rozplanować w czasie ślub i wesele mnie pół twarzy. No może ćwiartka – Prawa strona od żuchwy do kości policzkowej. Myślę, że podobnie bym się czuła gdybym dostała pięścią w twarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz