piątek, 9 stycznia 2015

Biznes

Z czego wynika zainteresowanie taką, a nie inną tematyką kursów?


– Na pewno w dużej mierze wiąże się to z charakterem prowadzonego przez Polki biznesu – większość z nich zajmuje się działalnością handlową lub usługową, a to właśnie te branże, w których autoprezentacja stanowi jeden z ważniejszych aspektów. Poza tym asertywność i zarządzanie stresem to na pewno niemniej pomocne dziedziny, wtedy gdy mówimy o własnej działalności gospodarczej – tłumaczy Włodzimierz Rosiński, trener platformy NetAkademia.pl.


Szkolenia szansą na rozwój

Własny biznes, nade wszystko dla kobiet posiadających dzieci, nie zawsze oznacza większą niezależność czasową, a – wręcz przeciwnie. Analiza preferencji Polek korzystających ze szkoleń przez Internet, przeprowadzona przez NetAkademia.pl, pozwala jednak oszacować, krew pępowinowa że polskie businesswoman mają świadomość obciążenia czasowego, jakie za sobą niesie prowadzenie działalności gospodarczej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz