niedziela, 25 stycznia 2015

Od kołyski do nastolatka: tego jeszcze nie wiesz?

Co powinny zrobić rodzice? Po pierwsze trzeba pójść z dzieckiem do pediatry bądź powiedzieć o swoich zaobserwowanych objawach.Chętnie wybierany lekarz powinien wtedy sam dać nam skierowanie do laryngologa.Jeśli tego nie zaproponuje zasugerujmy mu to. Powiedzcie, że te objawy, które ma dziecko Was niepokoją bądź chcecie je sprawdzić u lekarza specjalisty.Jak obecnie macie skierowanie to czas na drugi krok, moim zdaniem najtrudniejszy, czyli znalezienie DOBREGO lekarza laryngologa.Albo tu powinno się zrobić wywiad: pytajcie rodzinę, znajomych, szukajcie informacji o lekarzu na portalach finansowych. Naprawdę radzę się rozejrzeć czy poszukać takiego lekarza, któremu radzę zaufać.Zwykle o ile macie wątpliwości powinieneś odwiedzić dwóch lekarzy. Ja tak właśnie zrobiłam.Gdy usłyszałam u jednego, że trzeci migdał bywa do usunięcia u mojego synka (wówczas miał 3 latka) to poszłam do drugiego.Lub kiedy usłyszałam taką samą diagnozę, to na ten moment nie miałam wątpliwości. Trzecim krokiem jest podjęcie decyzji usuwać albo nie usuwać?Co najmniej pobyt w szpitalu nie bywa miły, ale stresujący albo do nie zaledwie dla dziecka, ale albo dla jego rodziców, to należy wiedzieć, że przerost trzeciego migdałka może prowadzić do szeregu powikłań. Częste choroby gardła, to nie zaledwie ciągłe faszerowanie dziecka lekami, które co prawda leczą infekcję, ale obciążają inne organy (żołądek, wątroba), ale także wiążą się z częstym opuszczaniem zajęć przedszkolnych lub szkolnych (nie mówiąc już o naszej pracy). Przerost migdałka może wiązać się również z niedosłuchem. Przerośnięty migdał zatyka tylną część nosa bądź trąbki słuchowe.Jakim sposobem powiedziała mi moja lekarka, wtedy gdy ten stan u dziecka trwa długo (bo np. Nie możemy zdecydować się na usunięcie), to aż o ile usuniemy potem przerośnięty migdał, to niedosłuch może się potem utrzymywać dość długo.Albo http://parenting24.pl/noworodek/big-mama-czyli-o-tym-jak-zgubic-kilogramy-po-ciazy/ wydaje się jeszcze wizualna strona WWW. Dziecko z ciągle otwartą buzią nie prezentuje się na, wybaczcie, zbyt mądrego. Przerabiałam to z moim drugi synkiem, który stale miał otwartą buzię, jeszcze długo po zabiegu. No, ale aktualnie na ten moment jest niżej.Wygląda normalnie.


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz