czwartek, 29 stycznia 2015

Od kołyski do nastolatka: szansa na sukces

Co powinny zrobić rodzice? Po pierwsze powinieneś pójść z dzieckiem do pediatry bądź powiedzieć o swoich zaobserwowanych objawach.Kuszący lekarz powinien wtedy sam dać nam skierowanie do laryngologa.Jeżeli tego nie zaproponuje zasugerujmy mu to. Powiedzcie, że te objawy, które ma dziecko Was niepokoją albo chcecie je sprawdzić u lekarza specjalisty.W jaki sposób obecnie macie skierowanie to czas na drugi krok, http://wacik.pl/szampon-na-problem-z-przetluszczajacymi-sie-wlosami/ myślę,że najtrudniejszy, czyli znalezienie DOBREGO lekarza laryngologa.Albo tu trzeba zrobić wywiad: pytajcie rodzinę, znajomych, szukajcie informacji o lekarzu w sieci. Naprawdę należy się rozejrzeć czy poszukać takiego lekarza, któremu zwykle warto zaufać. o ile macie wątpliwości trzeba odwiedzić dwóch lekarzy. Ja tak właśnie zrobiłam.Gdy usłyszałam u jednego, że trzeci migdał jest do usunięcia u mojego synka (wówczas miał 3 latka) to poszłam do drugiego.Albo wtedy gdy usłyszałam taką samą diagnozę, to obecnie nie miałam wątpliwości. Trzecim krokiem wydaje się podjęcie decyzji usuwać lub nie usuwać?Przynajmniej pobyt w szpitalu nie wydaje się miły, ale stresujący czy do nie tylko dla dziecka, ale bądź dla jego rodziców, to warto wiedzieć, że przerost trzeciego migdałka może prowadzić do szeregu powikłań. Częste choroby gardła, to nie tylko ciągłe faszerowanie dziecka lekami, które co prawda leczą infekcję, ale obciążają inne organy (żołądek, wątroba), ale także wiążą się z częstym opuszczaniem zajęć przedszkolnych albo szkolnych (nie mówiąc już o naszej pracy). Przerost migdałka może wiązać się również z niedosłuchem. Przerośnięty migdał zatyka tylną część nosa albo trąbki słuchowe.Jakim sposobem powiedziała mi moja lekarka, kiedy taki stan u dziecka trwa długo (bo np. Nie możemy zdecydować się na usunięcie), to nawet jeżeli usuniemy potem przerośnięty migdał, to niedosłuch może się potem utrzymywać dość długo.Albo jest jeszcze wizualna strona. Dziecko z ciągle otwartą buzią nie prezentuje się na, wybaczcie, zbyt mądrego. Przerabiałam to z moim drugi synkiem, który stale miał otwartą buzię, jeszcze długo po zabiegu. No, ale teraz już może być atrakcyjniej.Wygląda normalnie.


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz