niedziela, 18 maja 2014

Baby Jak zorganizować ślub?

W tej przydługawej opowieści wszystko zgadzało się oprócz tego momentu, gdyż jako że później pojawił się Staś…I jak myślicie: albo uzupełnianie albumu było jednym z czołowych zajęć? Okazało się, że muszę nicnasnierozlaczy.pl to rozłożyć na raty, bo opieka nad dzieckiem bywa bardziej wymagająca niż kolorowe wycinanki. Na pocieszenie usłyszałam od jakiegoś czasu, że moja znajoma zaczęła uzupełniać ten album dopiero koło trzeciego roku życia dziecka, kiedy to wreszcie znalazła więcej wolnego czasu na takie zajęcia. No cóż, zobaczymy jak będzie ze mną, gdyż jako że udało mi się na ten moment coś wpisać, ale prac manualne z przyklejaniem zdjęć odłożę raczej na później, wtedy gdy to moje ręce nie będą obecnie skrępowane potrzebą zmiany pieluch.


Poniżej zamieszczam kilka ujęć, które pokazują jakim sposobem przedstawia się środek mojego albumu. Dla zainteresowanych wydawcą może być wydawnictwo Arkady, a album ma cenę 54,90 zł. Tutaj chociaż możecie kupić ten „Album dziecka” taniej


The post Album dla dziecka – dla wytrwałych i tych, co umierają z nudów, opiekując się maluszkiem appeared first on Kieruski.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz