niedziela, 18 maja 2014

Porady

Jaka jest polska businesswoman?

Najnowsze dane opublikowane przez centrum szkoleńych NetAkademia.pl pokazują, że ponad 70% odbiorców e-kursów stanowią kobiety pracujące, w wieku od 30 do 44 roku życia, z wyższym wykształceniem. Dane te pokrywają się z badaniem GUS, zgodnie z którym więcej niż 50% właścicielek instytucji to kobiety w wieku od 35 do 54 roku życia (60%). Ok. 21,5% businesswoman posiada wyższe wykształcenie, ok. 40,1% – średnie, a 27,6% – ukończoną zasadniczą szkołę zawodową. Największym zainteresowaniem polskich businesswoman cieszą się szkolenia poświęcone tym zagadnieniom, jak asertywność, autoprezentacja, zarządzanie prawie zawsze i zarządzanie stresem.


Rosnące zainteresowanie Polek szkoleniami, traktowanymi jako środek do zwiększenia własnej niezależności albo ułatwiający odniesienie sukcesu, potwierdza także raport MillwardBrown SMG/KRC, przeprowadzony na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Zgodnie z podanymi danymi – ponad 70% respondentek chętnie korzysta ze szkoleń albo innych okazji do samokształcenia – wiodącymi grupami są tu osoby w wieku od 40 do 49 lat i jeździć rowerem dodatkowo od 30 do 39 lat. Niesłusznie, ale wielu przedsiębiorców przed korzystaniem z kursów odstraszają pozornie wysokie koszty szkoleń:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz